Ford Fusion: Боїнг на колесах

D-клас — дуже популярний і вимогливий сегмент автомобілів, де конкурентів не вдасться перемогти одним-двома вдалими конструкторськими рішеннями.

Скільки б не було у автомобіля харизми, йому не отримати визнання без досконалості в кожній деталі. І п’яте покоління Ford Mondeo (в США модель носить назву Fusion), маючи за плечима більше 20 років досвіду, як раз припало до душі багатьом поціновувачам якісних авто.

НА FORD FUSION ЗАДИВЛЯЮТЬСЯ І ПЕРЕХОЖІ, І ВОДІЇ

Авторитетний американський журнал MotorWeek назвав Ford Fusion «Найкращим сімейним седаном». І в завоюванні цього титулу не останню роль зіграли дизайнери. Дійсно, авто вийшло дуже стильним.

Хижий прищур світлодіодних фар роблять «обличчя» Fusion незабутнім.

В народі Fusion часто називають «як Астон Мартін, але з хитрими фарами». Справа в тому, що з 1986 по 2007 рік Aston Martin був підрозділом Ford Motor Company. Тому у Форда були всі підстави, щоб «скопіювати» стильну решітку радіатора власної розробки.

Передня оптика Ford Fusion заслуговує окремого опису. Світлодіодні фари з шістьма режимами підлаштовуються під швидкість і напрям руху авто. Іноді здається, що вони навіть читають думки водія.

Якщо не звертати увагу на сучасну оптику, збоку п’яте покоління «Фьюжн» дуже схоже на попереднє. Витончене лобове скло плавно перетікає у дах, який ледь помітним прогином лягяє на припідняту корму. Основні зміни тут торкнулися аеродинаміки: завдяки новим щиткам на дні та обтічним дзеркалам кузов отримав аеродинамічним опір на 10% менше від попередника. У свою чергу, шумоізоляція покращилась на 8%.

Родзинка версій з турбодвигунами Ecoboost —хромовані патрубки глушників, які визирають з-під заднього бампера. Але про двигуни – пізніше, тут двома словами не обмежишся.

СЕДАН ІЗ ВБУДОВАНИМ КОМФОРТОМ

Незважаючи на зовнішню агресивність, Ford Fusion залишається одним із наймісткіших родинних седанів. Авто на 2см довше і на 3см ширше від Toyota Camry – погодьтесь, це суттєвий показник. Комфортній посадці задніх пасажирів не завадив навіть похилий профіль кузова. Хоча іскра спортивності в салоні все ж присутня: передні крісла мають відмінну бічну підтримку «а-ля Recaro».

В салоні Fusion використовується 6 видів пластику. На заздрість багатьом конкурентам, він м’який навіть на центральному тонелі (хоча саме цю деталь інтер’єру часто критикують за надлишкову простоту). А на кермі у Fusion аж 22 кнопки, не рахуючи підкермових пелюсток! Схожий на штурвал боліда Формули-1, чи не так?

Любителі електронних систем будуть задоволені, оскільки в Ford Fusion їх велика кількість. Наприклад, сенсорний дисплей мультимедійної системи SYNK 2 від Microsoft розділений на 4 функціональні секції: зв’язок зі смартфоном, навігація, музика, клімат контроль. Цю систему можна критикувати за перенасиченість інформацією, але вже точно не за прогресивність (мовленнєвий процес сприймає навіть не дуже чітку мову і визнаний одним із кращих у світі).

А меломанам припаде до душі преміальна аудіосистема Sony з 12-ма динаміками.

Незважаючи на агресивну стилістику кузова, Fusion зберіг практичність. Місткий багажник має кнопку електропривода, яка для зручності дублюється на ключі.

ДВИГУН

Нехай Вас не дивує наше рішення написати про двигун в останню чергу. Повірте, це зроблено не випадково! Остання інформація завжди краще запам’ятовується. А сучасні двигуни Ford Fusion варті того, щоб залишитися в пам’яті.

Найбільш популярними серед наших клієнтів є бензинові двигуни Ecoboost — турбомотори об’ємом 1.5л (160 к.с.), 2л (203 к.с. і 240 к.с.). Вони показують відмінну тягу в усьому робочому діапазоні і дозволяє насолоджуватися активним стилем керування. Наприклад, «півторалітровий» двигун видає 240 Нм крутного моменту в діапазоні 1500-4500 об/хв (і має розхід палива — 6,8 л / 100 км в змішаному циклі). Погодьтесь, під правою ногою завжди буде гарний запас для прискорення. Єдине: не потрібно знущатися над двигунами Ecoboost, тримаючи дуже низькі оберти – це стихія дизелів, а не бензинових турбомоторів.

Слух володаря Ford Fusion з мотором 2л буде радувати спеціально налаштований акустичний резонатор: при інтенсивних розгонах він донесе в салон особливий «спортивний рокіт».

Бажаючим встановити на авто ГБО підійде перевірений часом «атмосферник» об’ємом 2.5л (він йде тільки в найпростішій комплектації). Однак його поведінка, звісно, буде не такою агресивною, як у турбованих «братів».

Ford Fusion також має гібридну модифікацію. Їй буде присвячена окрема стаття.

РЕЗЮМЕ

Звісно, у Ford Fusion чимало сильних конкурентів: Toyota Camry, VW Passat, Honda Accord… Але Ford зі звичною для нього нічецькою педантичністю проаналізував переваги конкурентів і зробив ставку на різнобічну формулу: «яскрава зовнішність + відмінне шасі + бадьорий двигун». В результаті вийшло авто і для серця, і для розуму!